2015(e)ko azaroaren 6(a), ostirala

DESIO BAT DUT

Kaixo guztioi!

Gaur partekatu nahi dugu zuekin Jon Aldekoetxeak (Asierren aitak) bidali digun kanta bat. Badakigu gustatuko zaizuela.

Herri biren arteko adiskidetasunaren inguruan datza. Gure Herria eta Sahara-ko basamortuaren arteko lotura berezi dago, herri biak egoera latz batean daudelako.

Zein zoriontsuak garen konturatzea eta gaizki pasatzen dutenekiko solidaritatea oso beharrezkoa dela kontzientea izatea garrantzitsuena da. Besteen zapatetan jartzea antzeko egoera batean egonda oso keinu polita da; askoz hobeto ibiliko zen guztia, guztiok horrela jokatuko bagenu... Ez duzue uste?

Asteburu ona izan!



DESIO BAT DUT

Desio bat dut.
Airean doa
sutan bilduta
zuretzat.
Piztu eta utzi hegan egiten
basamortua argi dezan.

Desio bat dut.
Gauean doa
milaka enaren antzera
habia aske eraiki dezan
maparik gabeko herrietan.

Desio bat dut.
Zeru ertzean
izar intifadak
begietan sutan.

Esan ezin den
desio bat dut
gaur gauean
Sahara, zuretzat


“Desio bat dut” Eñaut Elorrieta eta Aziza Brahim

1 iruzkin: